I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Tuesday, April 17, 2012

GROUP 17 APRIL SAMBUT BIRTHDAY.

ASSALAMUALAIKUM . SALAM SEJAHTERA.

Ohhh dah lama tak menghapdate kan blog ni.
Abaikan segala sawang, habuk, sarang anai anai semua tu =.=''


As we all know..
Hari ni 17 April kan? kan?
Hari ni takde apa pun yang best untuk aku
Hari ni takde yang special pun.
Hari ni takde apa apa pun bagi aku.


Cuma..
Ada lah beberapa orang sekarang ni tengah happy.
Tengah rasa dah besar.
Tengah rasa berbangga.
Tengah busy reply wish orang dekat fb, twitter, handphone.
Tengah bersyukur ke hadrat Ilahi sebab masih diberi peluang untuk hidup.
*aku merepek*
Dan apa apa jelah yang korang tengah buat pun





HAPPY BIRTHDAY !

Especially..


BELLE

SUHANA

PEANUT

HAZROY

ZIBANG

MY FRIENDS !!!

Aku buat post ni sebab korang sambut birthday ramai.
Pehal laa banyak banyak tarikh, korang pilih 17 April gak?
Hahaha
Btw, kite geng 17 !
*aku 17 januari*


Nak wish apa je?
Standart wish lah.

Semoga panjang umur.
Murah rezeki.
Diberkati Allah.
Diberi kesihatan yang baik.

bla....bla....bla...bla

Semoga berjaya dalam hidup :)

Alhamdulillah
Kita masih bernafas di bumi Allah ni :)
Jadi orang yang bergunalah hendaknya ye

Dahh aku malas taip panjang.



'Age' is the acceptance of a term of years. But maturity is the glory of years.



p/s : so matang lahh sikit ! haha


3 comments:

naabilaahh said...

hihi..terharuu..
tengs lagi! kau pun sama..
gud luck on your future undertaking!

Atihrah Waren said...

cik ilah ku..
terima kasih bangat yaa !
hahaa

nina said...

Woah byk nya kawan you lahir tarikh ni! Serious fun gila kalau sambut ramai-ramai!