I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Monday, April 9, 2012

TAHNIAHHH DARI AKU !

ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA.


Err mungkin post ni agak lambat lahh kan memandangkan keputusan SPM dah keluar hampir 3 minggu yang lepas.
Tapi semalam, 8 April 2012 sekolah aku baru je buat Majlis Anugerah Cemerlang (MAC) untuk tahun 2011 khasnya buat semua pelajar yang dapat keputusan cemerlang dalam PMR dan SPM 2011.
Tapi yang sedihnyaa, aku tarak join itu majlis.
Sebabnya..sebabnya..sebabnya.. aku belum layak :'(
Tunggulah majlis konvo aku 7 atau 8 tahun dari sekarang confirmoo ado :)
Yeehoooo :D  InsyaAllah



Ni muka kebanggaan mak bapak, sekolah, agama, 

orang kampung, bangsa dan negara !!



Kepada kawan kawan batch tersayangg.
Even aku tak dapat merasa naik pentas.
Even aku tak merasa camna perasaan korang dapat genggam Straight A's tu.
Even dalam kedudukan SBP Negeri Sembilan ni kita dalam kedudukan yang tak berapa cantik.
Even kita takdelaa capai target sekolah tepat tepat !
Even sometimes kita rasa macam 'di anak tiri kan' HAHAA
And many many more EVENTHOUGH !

Tapi aku still bangga gilee dengan korang.



Nak tauu sebab apa?
Sebab korang kawan, sahabat, teman, rakan aku selama lamanya.
Lagi tuu, kita naikkan gred purata sekolah !
Bilangan straight A tahun 2011 meningkat !
And most the best thing, pencapaian kita ni yang paling terbaik sepanjang sejarah sekolah :)

Bla..bla..bla..bla..bla...
Takde ideaaa =.=



Korang korang..
Setinggi tinggi TAHNIAH eh !
Korang deserve sangat !
Teruskan kecemerlangan korang di masa akan datang



Aku teringat..
Masa salam ukhwah sebelum nak SPM hari tu
Sape sape yg sempat minta maaf dgn aku laa
Sebab tak sempat habis pun kan?
Aku ada pesan..
" Nanti kalo berjaya..
 Jangan lupa Allah, ibu bapa, cikgu cikgu, kawan kawan..
 Yang paling pentingggg, JANGAN LUPA DIRI "
Pesanan ikhlas ditujukan utk diri sendiri jugakk >.<

Tu pun kalo ingat lahh =.='



Tak lupa jugak utk kawan kawan yang sipi sipi, hampir hampir, dekat dekat dgn A lurus tu..
Tahniah jugakkk !
Tu pun dah aweesome, kencang dah tu.




Yang pentingnya, bersyukur dengan apa yang kita dapat.
Semoga kalian semua dapat capai impian, cita cita masing2.
Aku percaya korang bolehhh :D

Errrrrr aku memang tak reti nak berkata kata.
So GOOOOOOD LUCKKKK !


p/s: target kawen kurang 
10 tahun 
dari sekarang! 
gatal...
 hahahahaha


3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

wehh, tahniah untuk sekolah kau. btw, kalau kau nak lawan dengan sekolah2 dekat N9 mmng senak perut ahh. kihkihkih. SBP saja bnyak siottt. ==' ngee

Atihrah Waren said...

hahaha AIDIL, N9 ada 7 sbp !!