I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Sunday, March 4, 2012

DO YOU FEEL WHAT I FEEL?

Assalamualaikum and Hello World!

Do you feel what I feel? *keningkening
Tajuk tak gempak and I know it!

Lately ni kan, aku rasa lahh kan, AKU RASA LAHH.
Bukak Facebook, check notify. Then BOSAN
Bukak Twitter, baca tweet orang, retweet orang, tweet orang. Then BOSAN
Bukak blog, check comments, tinjau2 sikit. Then BOSAN.
Atau aku ni yg membosankan? Hahah

Skang ni pun kan, aku rasa macam dah rama tak update blog.
Cehh cakap orang, AKU PUN LAA -.-
Masa awal2 hari tu, fuyohh laju sampai tak sempat kejar!
Errr, pe jadahnya jadi macam ni? 


I was like..




Yeah I love to read others post eventhough I don't leave a comment
But I read it you know when I really don't know what am I going to do. Hikhok
But next time, aku akan tinggalkan okay?
Keep updating! Kemon lahh! Hihii


buat macam ni mujarab kot?

Ahhaa, lagi satu tolonglah encourage aku nak update blog.
Aku jeles kot tengok blog korang.
Cantik, menarik nak dibaca.
Ada je idea.
Sorrylah aku ni memang ada masalah dalam bab2 macam ni :P Hokhik

Ada yg tu.
Simple but verrryy nice :)

Hihii tu jelaaa.
Almaklumlaa.
Aku ni pemalu, memang susah sikit nak bercakap ni HAHA
Till then, tataa.
Jumpa ah lagi beberapa hari kih3000













2 comments:

baashah;D said...

hahaha..pemalu gellll..k aku pun tatau nak update ape..and yeahh aku pun boringg

Atihrah Waren said...

hahaaha pemalu laaaa kih3000
alaaa entri kau superb kot!