I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Sunday, January 15, 2012

AYAM PERCIK MENGHAMPAKAN -.-

Today is SUNDAY!
Yeahhh ! Cuti ! Tu 12 tahun yg dulu.
Time masih bersekolah.
Tapi tu bukan agenda utama ya :P

Macam biasalah kalau hari ni dah Ahad memang ada pasar malam kat Mantin tu.
Tadi aku pergi pasar malam tu.
Ramai gilaaaa -.- 
Tak suka lah sesak sesak ni.*not my taste!

Taktau nak beli apa, saja buang masa kat sana.
Pastu tetiba pulak terliur tengok ayam percik tuh.
Bolehlah..RM3.00
Ibu dengan kakak beli burger and apam balik je.



Balik rumah kemain excited nak makan.
Ni haaaaa !

Aku pilih part wing sebab memang suka wing :)
Okay dah cantik dah tu aku letak kat atas pinggan jenama Colgate tuh.
Makan depan sambil tengok Money Drop. 
Abang aku kacau aku makan aku marah!
Nak feeling makan :P
Fuhhhh =.='
Cubit sikit, okay lagi, cubit lagi, masih sedap lg.
Tiba aku cubit dalam dalam ?
@!#$%^
Ehh , tak masak ! Hampir kesemuanya !
Patutlah semacam je rasa. Bluwekk :|
Demmm! Bantutkan selera aku je ==' Gggr !



Aku tak habiskan makan.
Lagipun, makanan ni tak bagus. *sedapkan hati je sbb tak dpt makan sume
NO GOOD , NO GOOD

Lastly, wing kebanggaan aku tadi jadi hak milik kucing kucing aku kat luar.
Rezeki kau lahh kucing :(
Bukan aku rezeki aku nampaknyaa.
Hahahaa.
Next time kene hati hati untuk beli.
Melayang duit >>>>$$$$
Kbaiiiiii :)


Hahhh! Jumpo lagi yo.