I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Tuesday, January 31, 2012

LEBIH TAJAM DARI PEDANG


 
 

Sedar tak kadang kadang kita ni tak sedar pun yg setiap patah perkataan yg kita sebutkan tu sebenarnya melukai perasaan seseorang. Yelahh mungkin kita fikir orang tu dah biasa dengan gurauan kita padahal dia dah terasa dgn kita. Aku sendiri pun penah buat orang macam tu -.- Tapi disebabkan aku penah kena sound, aku cuba untuk berubah. Nak gurau pun kena agak agak. Aku insaf. Taubat taknak jadi lagi perkara hitam tu dalam hidup aku which was happened on 2010. Sedihhh sangat masa tu. Tapi nasib baiklah ada kawan lagi yg faham. Okay for those yg rasa rasa aku penah buat dia terasa or whatever lahh kan, aku minta maap sangat sangat. Sometimes memang gurau kasar. But no worries, masalah ni semua dah selesai and kitorang still okay macam dulu.

Bak kata pepatah,
BUANG YANG KERUH, AMBIL YANG JERNIH.
Peace be upon you !
 

No comments: