I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Sunday, January 29, 2012

POIE KONDURI KAWEN DENNNN !






Dah berapa hari tak update blog. MALAS -.-
Okay k k k.
Ni nak koba ni.
Semalam, 28 JANUARI en?
Aku first time pegi umah orang kahwin dengan kawan.
Ececece, rileks dulu. Bukan sekampung. Kalau sekampung tak heran lahh der.
Hihiiw. Yang bestnya aku pegi kawan aku drive. Woot woooot 
Atas permintaan someone nama dirahsiakan. Sooo sorry.


Rumah kawan aku ni Yuyue , kakak dia kahwin.
SELAMAT PENGANTIN BARU KAK !
Rumah dia ni kat Tampin. 
Daripada aku bosan duduk rumah ni, baik aku pegi rumah dia.
Bolehlah gak jumpa. Tampin pun Tampin lahhh.
Aku pergi sana dgn Rasyidah and tukang drive ni. Dah ada lesen bolehlaaa.
Sebenarnya dia yg beriya iya. Hehee
Perjalanan yg agak jauh.
Dari Seremban ke Tampin.
Bayangkan bertolak pukul 1.15 p.m, sampai sana pukul 2.45 petang.
Pengantin dah habis bersanding pun.
Tapi aku tak peduli, yang penting aku nak makan !!! Haha


Adolah sikit sikit ambik gambar ni haaa
Actually, tema dia merah. Memang aku tauu, sebab tu aku pakai merah :)





Phantom opera comel :P Wekk



Aku tak paham mereka nihhh -.- Hhaaha


Err , sorry for the bad lightning -.-
Ni lahh pengantinnya. Yg pengantin laki malu nak snap -.- haha


Ini gemukss :P

Ni pulak kurusss :)

Kalau kita ramai ramai macam waktu sekolah dulukan best ?


By the way, aku happy dengan korang hari ni. Err , means semalam -.-
Thanks to the driver. Mr. F ^^
Bukan skandal aku tu. Orang lain. Okay. *haaha perasan

Peace be upon you !







No comments: