I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Tuesday, February 7, 2012

#23 KENAPA TAK BOLEH?





Hyee girls and guys! 
Eh ehh aku nak minta maaf.
Hari tu aku ada bagitau pasal kemaskini borang matriks tu kan?
Memang ada. Betul! Aku tak tipuuu!
Tapi korang boleh bukak tak?
Aku dengar ramai tak boleh bukak ehh?
Iyeeee kitee pun sama. Kitee pun takleh bukak laa
Sorrrry sorry soorrryyy.
It wasn't my fault.
Kitaa pun dah cuba, kita pun nak update tapi sama nasib sengan sapa sapa yang tak boleh bukak tu.
Taktau laa apa masalahnyaa. 
It sokayy , we still have time!
Doa doalah tak buat hal sampai 20 Februari nii
Sebab aku pun tak kemaskini lagi borang tu!

Again,
IM SORRY IM SORRY IM SORRY IM SORRY ;(

Agak agak dah boleh tu, klik bawah nii orait?
WEB PORTAL KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA

4 comments:

wan aidil anwar said...

aku pun x bolehhh ;[

Tyra Waren Zulkepli said...

aku pun tak boleh haa. dah semangat niiiii !

Faiq Aiman said...

oooo kau subahat ngan KPM tipu orang eh??
kah3000000000

Tyra Waren Zulkepli said...

haaaaaaaaaaaaa!! astaghfirullahalazim. ibuuu!!! ada orang tuduh kitaaaaa!!!!! haha