I MAY NOT BE A PERFECT ONE, I MAY NOT BE GOOD ONE BUT I ALWAYS TRYING TO A BETTER ONE :)

Monday, February 27, 2012

DOALAH YANG TERBAIK..

ASSALAMUALAIKUM AND HELLO WORLD!

22nd MARCH 2012

InsyaAllah kita bertemu ya!
Semoga kita semua mendapat apa yeng terbaik disisiNya
Redha je walau apa pun yg kita dapat
Sebab mesti ada hikmahnya kan?

Hahaa aku tengah sedapkan hati
Sebab aku dah rasa bahang kecuakan yg hiperbola!



Yang bertambah cuaknya.
Ni first time aku mimpi pasal result. 
Mungkin korang dah selalu kot.
Semalam!
Masa tu memang ah ramai kat sekolah.
Jumpa kawan kawan.
Tiba time result nak diumumkan tu.
Bukannya sebut berapa A, berapa B ke mende ke.
Just sebut LULUS, GAGAL.
Waktu nama aku disebutkan, cikgu sebut apa nak tauu?
GAGAL!
Mommmyyyyyyyyy I FAIL!



Tak tipu weyy sentap habess aku!
Rasa macam..macam..macam..macammacamlahhh!!

Nasiblah tetiba aku terbukak mata!
Fuhhh nasiblah aku mimpi.
Tapi aku masih takut, cuak, nervous.
Macam mana kalo ada yg gagal? 
Arghhh InsyaAllah semuanya okay.
Mimpi mainan tidurkan?

Hekkk kalo dapat LULUS pulak?
Takkan setakat lulus je an?
Mestilah nak lulus dengan cemerlang.


Pape pun.
Dalam waktu yang berbaki nii.
Jangan penah berhenti berdoa, solat sunat dan sebagainya
Hmm tapi diri aku ni takde lahh baik sangat.
Mungkin mimpi tu jugak nak bagi warning ke, mana tau kan?

SPM bukanlah segala-galanya.
Segala-galanya bukanlah SPM.

Tapi kalau kita amalkan yg D.U.I.T ni.
InsyaAllah kita berjaya.
Tapi mungkin korang ada pandangan lain?

SO.
GOOD LUCK 0711 !



p/s: ke GAGAL LULUS tu untuk test JPJ nanti? 
Jangannn! 
Aku nak terus lulus!






6 comments:

naysaaa said...

hai..mimpi gagal ?? OMG takotnye..
stakat nie saye blom mmpi lg pasal resuit SPM..
hmm btol tuh same same laa kite doa utk result nnt kan..
good luck ye..

baashah;D said...

wareeeeennnnnn...aku pun da seram da skang ni..huhu

anim said...

aku pnah mimpi jugak! aq nagis dow lpas tu,,takut sangat! huhu

Atihrah Waren said...

ANIS NAJWA; semoga kita dapat yg terbaik!

BAA; weyy aku dah cuak sangat nii. dah nak masuk bulan March dahh pulak tu

ANIM; kau brapa kali mimpi dahh? aku nangis gak. dalam mimpi.. hee. tp sampai skang takutt

wan fizah said...

all the best 22mac neh..chaiyok2 0711..hehe..btw,,do follow me if u don't mind missbertih.blogspot.com

Atihrah Waren said...

Chaiiyoo jugaa!